torstai 15. joulukuuta 2011

Frankly my dear...

..YOU ARE FUCKING PATHETIC!

Ah, blogit. Nuo paskantäytteiset bittiavaruuden päiväkirjat, joita näytetään kaikille ihan luvan kanssa!

 En ymmärrä tätä ilmiötä. Lähes jokainen tavallinen tallaaja (myös minä...!) on tehnyt blogin jollekkin ilmaiselle blogisivulle ja kirjoittelee sinne kaikkea paskaa. Tämä paska koostuu omista henkilökohtaisista asioista (esim. panin jotain randomia bileissä, sain taas nelosen kokeesta, kävin kaupungilla, ostin kaikkea turhaa mitä kaikilla muillakin on, hyi ku olen läski jnejne...). Jos tunnistat omat merkintäsi kuvauksestani, niin ei hätää... NIIN TUNNISTAVAT KAIKKI MUUTKIN! Massateinien massablogit, parasta mitä tiedän... Koittakaa ees yrittää olla erilaisia. Eiku sori, seki alkaa olee jo massaa... Ettekä ees onnistu siinä (:

Pieni kysymys harkittavaksi teidän rakkaiden bloggaajatoverien pikkuruisiin päihin... Miksi te luulette, että ketään kiinnostaa päivittäiset rutiininne? Ketä kiinnostaa ketä taas panit bileissä? Okei joo mua joskus, mut vaan koska mä nauran räkäsesti teille!! HAHAHA! Tulee paremmalle mielelle ku näkee kuinka hyvin itellä menee verrattuna keskiverto teiniblogaajaan. (huom. tämä ei koske ystäviäni, heidän blogimerkintöjä luen mielelläni, koska mua kiinnostaa ystävieni kuulumiset AINA. Enkä naura.) Onko kivaa kun koko Suomen kansa voi lukea jonkun teinin säälittävästä teinielämästä kaiken?  NOMUTTA ONHAN SE.
Vielä kivempaa on lukea niitä huonolla äidinkielellä höystettyjä blogeja. Mukavaa, kun näkee ihmisten panostavan johonkin.
Ja tietysti vielä kun sitä blogia pitää mainostaa kaikille, että kaikki varmasti tietää mitä ollaa taas tehty ja mokailtu kännissä yms... Ahhahahaha

BONUS: Jos Ivy olisikin säälittävä teinibloggari...?

Joo siis tänää oli tosi paska päivä koulussa, matikantunti oli niiiin perseestä! Siis enhän mä pysy perässä ku pitäs kavereille jutella siin samal ;o Se vitun idiootti opekaa ei tajuu mitää! Niiku kyl mä panostan koulunkäyntii, mut en vaan osaa! Voitteko kuvitella, YKS MIINUSPISTE kemiankokees! Nyt meen kyl uusii ;sssss Joo ja sit niiku kauheesti muutaki tekemistä, miten muka ees kerkeen lukee kokeisii ku pitäs ryypätä viikonloppusin?! Ei vittu, viime viikonloppu oli kyl ihan pimee! heräsin omast sängyst vaa enkä muista illast mitää en ees tiiä ryyppäsinkö! LOL ainaki kauhee krapula oli, onneks mutsi ei huomannu! muuten en ois päässy kaupungille shoppailee mun rakkaitten mussujen kanssa <3 Ainii, ostin muuten ihanan mekon! sellasen sinisen glittermekon hooämmästä, se korostaa mun tissei tosi hienosti, uuh ;)))) nyt näytän tosi sexylt mun ihanimman mussukan 16-vee bileis ;o

Not to be taken too seriously. 

HUOM! Tässä blogimerkinnässäni en puhu kenestäkään tietystä henkilöstä, tai henkilöistä. Tämä on vain helvetin yleinen ilmiö, jonka olen huomannut. Jos loukkaannut, osoittaa se vain, että olet tosikko ja kuulut tähän ihanaan massailmiöön! Valituksia ei oteta vastaan.

~Ivy Vengeance




2 kommenttia:

  1. suoraan sanottuna repesin :-----DDDD
    eka olin sillee HEHEHEHEHEHEEI MINÄ :''DDDDDDD mut sit huomasin ettet puhu kavereistas....DD: mutta mä oon kyllä sun kans hieman samaa mieltä et tommoset ihkumassa blogit on perseestä, vaikka munkin blogini on uhkaavasti menossa sihhen suuntaan mut kyl mä yritän pitää sen munlaisena kappaleena eli erittäin sekavana :---DDD ne blogit joissa oikeesti puhutaan vaikka kunnolla muodista kynsistä etc. on mun mielestä todella mukavia luettavia :--)))

    joo ignooraa tää kommentti XDD koulussa on vaihn tylsää....BTW, RYYPÄTÄÄXX FROSTIS ? ;PPPPPP läppääääää

    VastaaPoista
  2. Maxxxie rakkaani, sun blogis ei todellakaan ole halveksuttava :D Tykkään lukee sun blogii, koska se kertoo susta ja oot mun ystävä n_n Randomien elämä mua ei kiinnosta, siks mun rageamiseni ei kohdistu suhun :D
    Joo, siis mäki tykkään niistä. Esim Hexotica on hyvä, siin se kirjottaja kertoo elämästään, MUTTA myös esittelee käsityövinkkejä, upeita asukokonaisuuksia ja myy blogissaan omia käsitöitään.

    xDDD Jooei, mennää meinaa uutee kämppää yöks :DD

    VastaaPoista